FAQ - často kladené otázky

Ako sa dostanem do AGEL Clinic?

linky: 205, 207 (výstup Kvačalova)
linka: 64, 202 (výstup Jelačičova)
linky: 21, 25, 68, 78, 210 (výstup Krížna)

V areáli našej kliniky sa nachádza bezplatné parkovisko pre našich klientov.

S akými odbormi sa u Vás stretnem?

Poskytujeme zdravotnú starostlivosť v odboroch:

  • Akupunktúra a čínska medicína
  • Algeziológia – liečba bolesti
  • Anesteziológia
  • Angiológia – cievna ambulancia
  • Cievna chirurgia
  • Detská ortopédia
  • Estetická medicína
  • Fyziatria, balneológia a liečebná rehabilitácia
  • Neurochirurgia
  • Neurológia
  • Ortopédia
  • Plastická chirurgia
  • Pracovné lekárstvo
  • Reumatológia
  • Vnútorné lekárstvo
  • Všeobecné lekárstvo (Tehelná 26)

Operačné výkony realizujeme v odboroch neurochirurgia - spinálna chirurgia, ortopédia, plastická a cievna chirurgia.

Bližšie informácie o poskytovaných zákrokoch a vyšetreniach nájdete na stránke Služby alebo Vás radi uvítame v priestoroch našej kliniky.

S ktorými zdravotnými poisťovňami máte zmluvu?

Zmluvný vzťah máme uzatvorený so všetkými zdravotnými poisťovňami, bližšie informácie o zazmluvnených službách nájdete pri jednotlivých ambulanciách, alebo Vám ich radi poskytneme telefonicky: 02/48 252 300.

Aká je čakacia doba na vyšetrenie?

Našich klientov/pacientov objednávame na konkrétny termín telefonicky, on-line, e-mailom alebo osobne.

Čakacia doba na termín vyšetrenia sa líši podľa jednotlivých ambulancií v rozsahu pár hodín až po 1 mesiac.

Aké máte poplatky?

Za výkony hradené zdravotnými poisťovňami pacient nehradí žiadne poplatky. Cenníky služieb a výkonov nehradených z verejného zdravotného poistenia sú dostupné na klientskom centre a na webovej stránke.

Našim pacientom ponúkame nadštandardné služby podľa cenníka, poskytnutie zdravotnej starostlivosti v AGEL Clinic s.r.o., Jelačičova 8, 821 08 Bratislava nie je podmienené zakúpením nadštandardných služieb. 

 

Čo si mám so sebou priniesť na ambulantné vyšetrenie?

K vyšetreniu je potrebný preukaz poistenca, výmenný lístok, dokumentácia, ktorá súvisí s Vaším zdravotným problémom, RTG dokumentácia, prípadne MRI, CT a iné.

Podávate infúzie aj ambulantne?

Áno, podanie infúzie je u nás možné aj touto formou. Máme zriadený infúzny stacionár, v ktorom na základe odporúčania lekára aplikujeme infúznu terapiu. V ponuke máme aj podanie infúzie pre samoplatcov na vlastnú žiadosť (napr. infúzie s vysokými dávkami vitamínu C).

Bližšie informácie Vám radi poskytneme na našej klinike.

Akým spôsobom je poskytovaná pooperačná starostlivosť?

Pre našich pacientov máme k dispozícii jednolôžkové a dvojlôžkové izby s nadštandardným vybavením (wifi, klimatizácia, TV, nápoje a občerstvenie) a s možnosťou pobytu príbuzného na izbe.

Čo v rámci rehabilitácie poskytujete?

Poskytujeme vstupné vyšetrenie rehabilitačným lekárom, komplexnú rehabilitačnú starostlivosť vrátane elektroliečby, ultrazvuku a terapeutického laseru. V terapii si pomáhame kineziotapingom, sballmi a ďalšími rehabilitačnými pomôckami. Terapiu u nás môžu navštevovať aj deti od 3 rokov s vrodenými alebo získanými poruchami pohybového aparátu vrátane nesprávneho držania tela a skolióz.
Pri terapii kladieme dôraz na individuálny prístup s aktívnou spoluprácou klienta. Podrobnou diagnostikou postury a pohybu neodstraňujeme iba následky, ale aj príčinu ochorenia.

S akými alternatívnymi liečebnými metódami sa u Vás môžeme stretnúť?

Ponúkame akupunktúru, bankovanie, čínske bylinné čaje, detskú japonskú akupunktúru, TUINA, nefarmakologickú terapiu bolesti.