FAQ - často kladené otázky

Ako sa dostanem do AGEL Clinic?

Z hlavnej stanice sa k nám dostanete linkami č. 201, č. 74, č. 61. Pre lepšiu orientáciu si pozrite mapu v sekcii Kontakty.

V areáli našej kliniky sa nachádza bezplatné parkovisko pre našich klientov.

S akými odbormi sa u Vás stretneme?

Poskytujeme zdravotnú starostlivosť v odboroch:

ortopédia, neurochirurgia, reumatológia, plastická chirurgia, anestéziológia, ambulancia akupunktúry, rehabilitácia, neurológia, interná ambulancia,algeziológia.

Operačné výkony realizujeme v odboroch ortopédia a plastická chirurgia.

Bližšie informácie o poskytovaných zákrokoch a vyšetreniach nájdete na stránke Služby alebo Vás radi uvítame v priestoroch našej kliniky.

S ktorými zdravotnými poisťovňami máte zmluvu?

Zmluvný vzťah máme vytvorený s 3 zdravotnými poisťovňami: Union, Dôvera, VšZP.

Bližšie informácie o poskytovaných zákrokoch a vyšetreniach nájdete na našej stránke Služby alebo Vás telefonicky (t. č. 0940/ 404 100 recepcia)

Aká je čakacia doba na vyšetrenie?

Našich klientov/pacientov objednávame na presne stanovený termín po telefonickom alebo osobnom dohovore.

Čakacie termíny na vyšetrenia a operačné výkony sú minimálne.

Aké máte poplatky?

Máme stanovený ročný balík benefit v hodnote 100 € s platnosťou na jeden kalendárny rok, ktorý zahŕňa registráciu, založenie elektronickej karty, vstupné vyšetrenie u odborného lekára. Klient platí podľa aktuálneho cenníka za poskytnuté nadštandardné služby.

Cenník je dostupný k nahliadnutiu na recepcii našej kliniky.

Estetické výkony v plastickej chirurgii sú plne hradené klientom, ceny sú však závislé od samotného typu výkonu a individuálnej konzultácie s lekárom. Ostatné výkony sú čiastočne hradené pacientom a zdravotnou poisťovňou. O doplatku informuje lekár – operatér pacienta.

Úhrada je možná v hotovosti alebo bezhotovostným prevodom. Bližšie informácie Vám radi poskytneme telefonicky alebo osobne na recepcii našej kliniky.

Čo si mám so sebou priniesť na ambulantné vyšetrenie?

K vyšetreniu je potrebný preukaz poistenca, výmenný lístok, dokumentácia, ktorá súvisí s Vaším zdravotným problémom, RTG dokumentácia, prípadne MRI, CT a iné.

Podávate infúzie aj ambulantne?

Áno, podanie infúzie je u nás možné aj touto formou. Máme zriadený infúzny stacionár, v ktorom na základe odporúčania lekára aplikujeme infúznu terapiu. V ponuke máme aj podanie infúzie pre samoplatcov na vlastnú žiadosť (napr. infúzie s vysokými dávkami vitamínu C).

Bližšie informácie Vám radi poskytneme na našej klinike.

Akým spôsobom je poskytovaná pooperačná starostlivosť?

V rámci jednodňovej zdravotnej starostlivosti je klient prepustený do domáceho prostredia zvyčajne do 24 hodín, s možnosťou pobytu príbuzného. Máme jednolôžkové aj dvojlôžkové izby s nadštandartným vybavením (TV, WIFI, klimatizácia).

Čo v rámci rehabilitácie poskytujete?

Poskytujeme vstupné vyšetrenie rehabilitačným lekárom, elektroliečbu, laser, liečebnú LTV. Pre našich pacientov pripravujeme rehabilitačné darčekové poukážky, o ktorých sa môžete informovať na recepcii našej kliniky.

S akými alternatívnymi liečebnými metódami sa u Vás môžeme stretnúť?

Ponúkame akupunktúru, bankovanie, čínske bylinné čaje, detskú japonskú akupunktúru, TUINA, nefarmakologickú terapiu bolesti.